zaterdag 15 augustus 2009

Salade, Tomate, Oignon Part 2.

Allez! K zal nen tweeden 'Ollander zoeken e? ( Misschien Jules, die sinds gister mijn officieuze bedmaat is... Of... Froukje, mijn schurkerige maat, in duistere tijden... Of... Alle ja, da zienekek loater wel zenne! )


Goed. Putain, dat was mijn laatste Chacha, en mijn kip ligt dood te gaan. Ze is zo, in dat hok aan het liggen en ik denk dat ze vandaag dood gaat. Mijn blogberichten in the daytime zijn vaak wat kort en weinig interessant, dat komt omdat ik dan niet dronken ben en ik, niks. Ik beleef namelijk niks. Ja, gister duurde het 6 uren voordat we thuis waren, uit de Vloanders.

Zes uren in een auto.



MAAR NATUURLIJK!



WELKOM LIEVE SCHMETTIE IN HET BLOGGERLIJK MIDDEN VAN UWEN WIJF EN DIENS OLLANDSE INQUISITEURESSE!



Terug naar mijn kip. En dat komt dan weer doordat 3fm "Don't look back in anger"van Oasis draait. Gatverdamme. SOoooooo SALLLYYY CAAANNN WAAAAAIIIITTTT SHEEE KNOWS IIITTSSS TOOO LAATE ASSS WE'RE WAAALKIINGGG OOON BAAAAAI"


Doet u mij maar Buraka. of Le Caravane Passe. Of iemand die een lied voor mij schrijft. Gere.


Goed, ik moet op gaan ruimen, en gaan zuipen en dan naar de verjaardag van mijn S. En dan ben ik de rest van de week alleen thuis, dus, wie wilt, komt!

Ha! En L heeft teruggemaild.


Darling Niki, ik zal met hem trouwen! Dus bereid je voor en begin vast zakken rijst in huis te halen. Dan doe ik een hele grote roze jurk aan, met sneakers, nee, allstars en dan doen we hem een sportpak, zo'n heel smoezelig fluogekleurd, rimpelig sportpak.


xxx


Lola Bordello.



Encore une fois!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten