zondag 3 januari 2010

There's Things I Haven't Told You


The Night Life Circus at Central Studios Utrecht...


Wat moet ik meer zeggen? Het was een geweldig, uitbundig, spetterend, geil feest.
Als burlesque bearded lady was ik als entertainend personeel aanwezig, en geëntertaind heb ik, en
ben ik door de geweldige DJ line up ( waaronder The Audio Bullys, Kraak en Smaak en Benny Rodrigues), de onnoemelijk heerlijk verklede gasten en mijn lieve schatten van de StiltWalk, geëntertained.

Een wilde nacht, waarvan ik nu nog aan het bijkomen ben, ik lig de hele dag op de bank en rond elf uur, twaalf uur, kom ik enigzins tot leven.
Nu ben ik klaarwakker en heb net alle foto's die ik gekregen heb, uitgepakt. De pc doet het ( special thanks to Harrie) en ik ben geneigd nog even lekker te gaan koken.

In 2010 hoop ik meer en meer te gaan feesten, met de helden van mijn hart. Hoop ik de zomer op Ibiza door te brengen en de prins van zijn tijd te ontmoeten.

Oude liefdes zal ik laten voor wat ze zijn, en nieuwe liefdes zullen zichzelf gaan moeten bewijzen.



Al mijn liefde, duizend dikke kussen,

Lola Beretta

Geen opmerkingen:

Een reactie posten