maandag 18 januari 2010

Nein nein nein nein nein nein!

Jullie lieve vrienden van Thunder, Panties en Pingpongpallets zijn niet alleen ontzettend mooi, rijk en intelligent, we zijn ook nog eens altijd up-to-je-dat met alle celebrity juice. Vandaag hebben wij voor jullie een paar mooie plaatjes verzameld van mensen die nooit met blok-joggingbroeken en examenbaarden duizendbladige cursussen hebben gefluo'd, en toch gemakkelijk meer verdienen dan het bruto-nationaal inkomen van Haiti. Wij noemen zoiets: schpijt! Dames en Lieve Heren, welkom bij de Mooiste Rode Lopermomenten van de Golden Globe Awards 2010!




It never rains in California, my ass. De rode loper gister in Beverly Hills lag er moerassiger bij dan de Everglades. Kate Hudson probeert alvast droge voeten te houden met massive plateauzolen van Casadei. Witte plateauzolen. Dat is van het station van St-Truiden, medio 1997 geleden dat ik nog zoiets heb gezien. Maar alle, schoon.









Een cokehead met glitters erop, of hoe Lindsay Lohan haar blonde kleurspoeling beschermt tegen de regen. En call me a bitch, maar ze lijkt wel zwanger. Hmmpf. Met die glitters. En die kap. En die schpijt.














Ik heb geen idee wat dit moet voorstellen, maar het lijkt wel een verkouden poedel met de neergestorte vleugels van Ikaros erop geplakt. Naar het schijnt heet het AnnaLynne Mc Cord en speelt het in 90210, maar ik hou het op de gekke schapen ziekte.














Hallo, Heather Morris? De Tiffany's in Hechtel-Eksel heeft gebeld, en ze willen hun lampekap terug.









TEAM EDWARD! TEAM EDWARD!
Nuja...







Maar al deze teleurstellende teleurstellingen, en Mariah Carey's décolleté kunnen qua teleurstellingsfactor niet tippen aan de grootste teleurstelling der rotte teleurstellende teleurstellingen. De Mensgeworden God Quentin Tarantino, nochtans genomineerd in drie categorieën, werd met lege handen naar huis gestuurd. Gepwnd door een stel overgroeide smurfen. Oke, om heel eerlijk te zijn met jullie, ik heb Avatar zelf nog niet gezien, dus zoals gewoonlijk heb ik weer geen idee waar ik het over heb. Maar Holy Mother of Fuck, Inglorious Bastards is de beste film die ik in lange, lànge tijd gezien heb. Ik was gewoon aan het stérven, toen Brad Pitt Italiaans sprak. Of gewoon al de zin: "We in the killin' Nazi business. And cousin, business is a-boomin". En dan Standartenführer Hans Landa, die "Attendez la crème" zegt. Bloed-fackingue-stollend. Christopher Waltz , die de kolonel vertolkt, heeft trouwens wel een verdiende Golden Globe gekregen. Maar Tarantino dus niet. Call in the Bear Jew!

Maar omdat het in deze tijden van economische recessie en zedelijke verloedering altijd nobel is om met een positieve noot te eindigen, nog even dit. Michael C. Hall, die onlangs gediagnosticeerd werd met kanker, kreeg een Globe voor zijn rol als Dexter, de meest fuckable serial killer van de US&A. Hall kon ons trouwens vertellen dat hij aan de beterhand is. We love you!



Tot zover de Golden Globes, voor een volgend event vol glamour en mooie mensen is het wachten tot 4 maart 2010. Thunder, Panties and Pingpongpallets- The Party. Just saying!

Al mijn liefde en Jack Daniels,
.xx Niki

Geen opmerkingen:

Een reactie posten