woensdag 13 januari 2010

Pissing everywhere isn't very Chanel



Deze zomer, aan de rechtbank van eerste aanleg. Cindy, een moddervet wijf met een groot hart met 'Danny' erin op haar linkervleeshomp- um, borst getattoeerd, wil scheiden. Van Danny. Omdat Cindy nu met Angelo neukt, mevrouw de rechter. Aldus Danny.

Het kan verkeren, zei Bredero, maar we moeten allemaal toegeven dat tattoeages een beetje tricky business zijn. Toen mijn buurmeisje op haar twaalfde 'Taylor' in haar arm brandde met een passer, had ze nog geen idee dat de Hanson-brothers een jaar later al veel minder te mmm-boppen hadden. Of denk maar eens aan het Trieste Lot van Schurfie het Vlaamse Sterrenmeisje. En al die wichten met zo'n prachtig tribal reetgewei wil ik over tien jaar ook liever niet tegenkomen. Gravity, cruel thing.

Nonetheless zijn tattoos wel way cool. Denk maar aan Ash Stymest. Hubba hubba ding dong!
Suicide Girls, Amy Winehouse, Johnny Depp, anyone? Ed Westwick, zum beispiel, heeft ook een leuke verzameling. I'm Chuck Bass... yes you are, baby! Of die ene kerel met die 'Johnny Cash'- ink op zijn hart, die kon mij wel krijgen. Als hij niet zo'n raar haar had. En een kilo of vijf verloor. Anyways.

Het blijft een boude beslissing, om je zachte babyhuidje aan de naalden over te leveren. Maar als je ooit twijfelt of iets cool is... Who who gonna call! Kaiser Karl natuurlijk!
Terwijl pissing everywhere nog steeds niet erg Chanel is, zijn tattoos dat nu wel. Nep-tattoos, welteverstaan. Als het aan Lagerfeld ligt, huppelen we deze zomer allemaal rond met plaktattoos van parels, Chanel-monogrammen en vogeltjes om onze polsen, dijen, en halzen. Do we like? We like!
En terwijl die vuile Vuitton nylons die ik moet en zàl hebben, nog steeds driehonderd rotte ponden kosten, zijn de Chanel tattoos een koopje waar Maasmechelen Village het schaamrood van op de wangen krijgt: 50 welbestede euries voor 55 tattoeages, en de groeten thuis!
Weten jullie hoe ik zoiets noem? Ik noem dat: Kei-tof.




Tenslotte kan ik jullie nog vertellen dat 2010 een jaar van awesomeness wordt voor jullie geliefde blog! Met trots zullen wij jullie binnenkort onze nieuwe schrijfbitch kunnen voorstellen, en gaan we met gratis tickets voor allerlei coole feestjes naar jullie bolle (maar mooie) koppen gooien. In maart is het ook tijd voor de eerste Thunder, Panties and Pingpongpallets- The Party, waar we de mooiste dj's en de beste partypeople op één dansvloer gooien om te feesten alsof het 1999 was. Later meer!

In afwachting verblijf ik,
jullie Darling Niki .xx

2 opmerkingen:

  1. Kat Von D-tatts zijn anders wel om van te smullen! Mijn beste vriendin reisde speciaal naar Londen en stond drieënhalf jaar op een waiting list maar ze heeft'm nu wel mooi: de mooiste Tatt ter wereld. Ik zou hem willen beschrijven maar het is onmogelijk, en een foto zie ik niet onmiddellijk tussen de kaziljoenen snapshots die ze photobooth. One day!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow... zoals ze dat in Antwerpen zo schoon zeggen: iek zen jaloes!

    BeantwoordenVerwijderen