maandag 1 februari 2010

Dear Sigmund Freud, yo mama!

Alweder een literaire co-operatie van Darling Niki en Schmettie!
 
Na alle onfortuinlijke lotgevallen van de laatste weken had ik nog eens nood aan een feestje waar ik niet geroofied, overvallen, aangerand of van mijn wodka beroofd werd. Dat gaat op den duur ook vervelen, weet u. Vrijdag gespte ik dus 14 centimeters onder mijn hielen, verzamelde mijn lievelingshomo's en vertrok samen met mijn vriend Jaak Daniël naar Blast Your Ghetto. Cafe Capital was packed, zo'n kale deurgorilla kneep in mijn derrière en dat vervelend kind was er, in een blauwe pencilskirt (nou!), maar deze rotte teleurstellende wereld leek meteen toch een stuk minder rot en teleurstellend. Fanklub Dj's speelden uitzonderlijk lekker, Gesaffelstein liet het  niet aan zijn hart komen dat één of andere gettomongool zijn stekker uittrok en ik zal the Hacker beloofd-op mijn erewoord nooit ofte jamais nog Een Ouwe Zak noemen. Nee, ik zal hem Geweldig en Te Gek en Fantastisch noemen. Laat de beelden van Flesh and Bone voor zichzelf spreken. NEE The Hacker is zeker nog geen vergeten en verloren gegane GOD.
Mijn smena geraakt ook eindelijk eens leeg. Dus verwacht binnenkort ook maar een paar foto's van blast.

Aanstaande vrijdag komt er ook weer een lekker koekje naar de Make-Up Club afgezakt. Een Chewy Chocolate Cookie namelijk. Na een fantastische passage op de allereerste Fight Klub doet hij nu Blow The Speakers aan. Wie op de eerste editie van BTS was weet dat het toen feest was. Zo niet: check the video. ongetwijfeld gaat het er deze keer ook weer los op zijn. 
En omdat wij niet graag zouden hebben dat onze lezers een feestje zoals dit zouden missen geven wij 3 tickets weg. Het enige wat je hier voor moet doen is simpelweg Chewy Chocolate Cookies bakken. De eerste drie die daarmee aan de kassa verschijnen mogen gratis binnen. De mensen die niet bij de eerste drie zijn en toch koekies bij hebben kunnen ze altijd achterlaten aan de kassa of aan een van de tp&ppp bloggers geven. Dan zorgen wij wel dat ze bij CCC geraken. Echt waar. Zelf koekjes opeten zouden wij nooit doen. Nooit.
Wie te lui is om te gaan koekenbakken, maar wel zeker wil zijn van een plaatsje op de dansvloer, kan zich natuurlijk ook naar de Cream, Limits of Optic Center Laloux in Gent begeven voor een voorverkoopkaartje. Rep jullie zo snel je kleine bokkenpootjes je kunnen dragen, want de voorverkoop gaat hard en dit willen jullie echt niet missen. Behalve CCC zijn er immers ook Who Are We, Static and Greedy en de mannen van The Oddword om van te smullen. Lekker? Dat dacht ik!

Afspraak dus vrijdag in Gent voor een heerlijk feestje, lieve kleine koekenbakkertjes van me!

Yours Truely,
Niki en Darling Schmettie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten