maandag 19 oktober 2009

t is gedoan

Just goat da gedoan zijn
hier nen lieven blog van ghulle lievelingshollander den die die juust antwaarps klapt mey alles wa ofda vloams klinkt. Ut schoanste kabouterpaar van ghul den vloanders weigert mijne vieze kots spaghetti te bikkelen, allez, ca va, just is da gedoan.
Kik zijn vanuit den Fries naar hier gekomen en wa is da wa den die doen?



Ut juuste antwoord gaat zijn:

Kwet da nie.... jung


just is da gedoan...

Da gaat nie goan, kwet da nie, moar juust is da gedoan. K zen zat gelijk nen hollaner mey nen halve fles jagermeister op jung... ge wilt da nie... gelijk diene gasten van hierboven, mey un gezever, ge wilt daaa nieeee... Just.

Jamais, jamais, alle geheimen van de vloanders zijn dees weekend aan mij geopenbaard jung, van pluizigen hollekes tot dingskes mey dingskes oan. ghul dn namiddag hebbekik proper vloams zitten klappen jung, gelijk of da wa uitmaakt, dien gasten hier miekt da nie uit jung.
Voor dn lieve lezer slesj lezerin wie die da nie door heeft gehad, ghulle ollander is zat en zit mey nen azerty bord, allez ge wilt da nie, just in een uur en half moet ekik aanspreekbaar zijn, kwet nie of da gaat marcheren jung. Rouge a levres, k zal een schoon kleedjen aandoen en mij gedroagen jung.

I am doll parts, I'm doll parts.
I 'm miss world.


I fake it so real; I am beyond fake. Nu ben ik eigenlijk zel klaar met schrijven, maar ik zal ten behoeve van het theartrale aspect dat nog wat doorschrijven, anderhalf uur tzerijl da schoon paarken aan het afwassen is. Laat nie, never, nea (da's Fries jung), nooit, jamais, nessuno ( kwet da da nie proper italiaans is, maar laat mij jung) een ... Kwet da nie meer.

Ik zat daar in diene stortbak cola te zuipe gelijk of dat da woater was jung.


Just is da gedoan.


Suck me under? maybe forever. My friend.

I made my bed I'll lie in it, I made my bed I cry in it, I made my bed I'll die in it.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten