dinsdag 15 december 2009

I'm not gonna teach your girlfriend how to dance with you



Ik heb een probleem. Toegegeven, ik heb er wel meer. Maar afgezien van mijn alcohol-, drugs-, geld- en concentratieproblemen heb ik nu ook nog eens de verlovingsring gevonden bij Tiffany. Schmettie zal zijn auto moeten verkopen en een hypotheek moeten nemen op het huis van zijn ouders. Ach, de keuze tussen leven onder schuldbemiddeling en ongetrouwd oud worden, no Chinese torture comes close!

Gelukkig is deze rotte teleurstellende wereld nog vol leuke leukigheidjes die mij elke morgen (ahum-middag) weer de moed geven om uit mijn warme bedstede te rollen.

1) AMPT! Donderdag wordt weer zuipen, roken, vloeken, tieren en alles doen wat god verboden heeft. Goldfox- de rosse antichrist, Der Schmetterling- mijn geperverteerde broeder in het kwaad, Static& Greedy- die binnenkort samen met Chewy Chocolate Cookies (ja!!!!!) in de make-up staan en de sympathieke host DNCL, verenigd op één affiche voor een laatste tour de force in pre-blok Leuven. Be there or be David Guetta!

2) Blast Your Ghetto, de maandelijkse afspraak voor the last elegant youth in deze rotte teleurstellende wereld. Helaas kan de bloedmooie Charlotte Boeyden er niet bij zijn om haar stiletto's op de dansvloer te wagen. Maar check ondertussen vooral haar plaatjes, la fille et son appareil photo Hasselen Hoff tot ver buiten de landsgrenzen. Een jonge, mooie en talentvolle fotografe met een stralende toekomst. Cry me a river, KCP.

3) Soulwaxmas! That is, als ik zaterdag nog steeds meer witte bloedlichaampjes dan alcohol in mijn aders heb. En als ik Schmettie niet vertel dat ik stiekem ga trouwen met Erol Alkan, want dan kan je er donder op zeggen dat we weer, in de kou en het donker, voor een gesloten achterdeur gaan staan omdat iemand zo nodig manu militare mijn maagdelijkheid moest beschermen.

4) De blokperiode (voor rotte zedenloze studenten als ik) of kerstvakantie (voor rotte zedenloze schoolkinders, werknemers, werklozen en gehandicapten). De periode bij uitstek om rotte, teleurstellende bezigheden te verheffen tot onbevredigende obsessies! Zoals daar zijn:
-met schaamrood op de wangen toch maar alle afleveringen van Gossip Girl kijken
-je leven laten beheersen door de horoscoop van Elle
-huilen bij gedichten van e. e. cummings
-de hoes ontwerpen voor de nieuwe Daily Bread plaat,
-voor 31 december nog snel profiteren van de verlaagde BTW in de UK om iets leuks te vinden voor onder mijn kerstboom
-alle exemplaren van de rottigste aller platen, I think I like it, in brand steken en de assen de Zenne strooien
-mensen stereotypen volgens hun favoriete auteur
-de kerstboom volhangen met de allerleukste leukigheidjes van Titi+The German Kid
-Striporama vol. 1, 2 en 3 na elkaar kijken

Of misschien kan je gewoon ook iets nuttigs gaan doen. Maar daar kan ik je niet bij helpen.
You know you love me,
xoxo Darling Niki

1 opmerking: