zaterdag 11 juli 2009

Captain Iglo, batsen nou.

Vanavond moet ik naar een boot-feestje. Jawel, een boot-feestje. Het idee is dat er drie party-boten ronddobberen, liefst nog met van die loopplanken ertussen zodat drugsverslaafden van divers allooi van het ene dek naar het andere kunnen slingeren. Eén van de boten, die met het lachwekkende gele plastic dak, wordt gehost door mijn verloofde, dus het zou wel passend zijn als ik vrolijk in het want zou kruipen en wat koopvaardijschepen onder engelse vlag zou enteren.
Alleen, ik heb niks met boten.
En nog minder met boten vol harige junkies waar ik tot 's morgens 8 (!!!!!) uur mee de baren moet trotseren. En ik zit nog steeds vet onder de antibiotica, dus kan ik geeneens zuipen. Mooi kutte boel, dus.
Maar afgezien daarvan gaat het natuurlijk wel het feestje van de eeuw worden. Drie boten vol feestgedruis met de beste dj's die het schommelen van de golven begeleiden, aan dek naar de zonsopgang kijken terwijl het feest in het ruim onverminderd voortgaat. Oja, en ik heb Captain Iglo-kapiteinspetten gekocht. En de party-organisator, alias beste dj, Der Schmetterling, alias my boyfriend, is net klaar met douchen. En ik ga hem afdrogen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten